Novi Sad
12.04.2012.
05:50 > 06:52
Nakon tragedije u "Kontrastu", ekipe "Stana" počele su prvu besplatnu kontrolu elektroinstalacija u svim novosadskim zgradama, a prvi rezultati su poražavajući, jer svakoj drugoj zgradi preti požar zbog dotrajalih instalacija.
  • jane

    04.04.2016 16:55
    loan
    Jeste li u potrebi za kredit? To je informirati širu javnost da je gđa Jane Alison, privatni zajam zajmodavac ima otvaraju financijsku priliku za svakoga u potrebi bilo koje financijske pomoći. Dajemo kredite na 2% kamatne stope za pojedince, poduzeća i tvrtki pod jasnim i razumljivim uvjetima i stanju. kontaktirajte nas danas putem e-maila na: (saintloanss@gmail.com)
  • sloser

    08.10.2012 17:03
    @stan
    Sta reci o JKP "Stan" a ne sazaliti se na njih?

    Ko im je sve bio direktor, i dobro je da jos postoje.

    Sve moj do moga bez struke,znanja i nauke.

    Sto rece Djole: Hebo ih voz sto ih don'o".

  • 13.04.2012 15:01
    JKP "STAN" je katastrofa
    A što mi ovde pišemo bez veze...trebali bi u STANU da znaju gde im je poslovođa, gde su im majstori, da li popravili nešto ili ne i da svi koji nisu zadovoljni odmah podnesu zahtev za raskif ugovora sa STANom ako nisu zadovoljni. Tržište postoji pa izvolite, borite se sa svojim novcima a ne sa državnim. JKP "STAN" je velika prevara.

    A građani su ovce ako trpe i jedan dan sa nekim ko ne ispunjava svoje obaveze iz ugovora.
  • @Rimljanin

    13.04.2012 12:59
    Ne plaši me "odlazak u provinciju" zbog pozorišta i interneta. Razmišljam o ceni prevoza od tačke A do Rima puta 3 za decu koja se školuju i puta 2 za mene i supruga koji radimo u Rimu. Razmišljam koliko će da me košta kada dete koje je student bude moralo da plaća ishranu u menzi (ako smo u Rimu skoknuće do kuće na ručak). Razmišljam koliko često saobraća autobus na liniji Srbobran(Zmajevo,Alibegovac, Sirig...birajte sami) - Rim i koja je cena karte.
    Razmišljam zašto bih prodavala stan u kome živim od rođenja i svoju porodicu selila bilo gde zato što mi je NEPRIHVATLJIVO da svako malo odvajam novac za istu stvar (creva i PP zaštitu) koju bahata stoka krade kako stigne.
    Razmišljam zbog čega se penzioneri iz moje zgrade ne organizuju pa svoje slobodno vreme utroše u organizaciju (ako smo već dotle stigli) obezbeđenja u zgradi koje će voditi računa da imovina zgrade ne budu pokradena....
  • Gillan

    13.04.2012 11:43
    @Rimljanin
    Da ne smaramo ostale, samo kratko.
    U principu, principi su ti OK, ali praksa te pobija na svakom koraku. Prvo, stvar je drzave i zakona da nas zastiti od lopova, a ako ne moze, neka ona placa protivpozarnu zastitu.
    Drugo, svako ima pravo da hoce ili nece na selo (citaj: svako moze ili ne moze na selo).
    Trece: propuste investitora ne treba da iskijavaju ni Bajati ni portir u kafileriji.
    Cetvrto: Portir u kafileriji ima puno pravo da zivi u stanu od 100 000 evra ako moze da placa komunalije ali nije duzan da placa namete za koje nije kriv.
    Peto: neko ovde rece - zagradili mu na svetlarnik. Pa sta, kad nema lotri na tim svetlarnicima. Sasvim mu je svejedno da li ce sa sestog sprata skociti kroz prozor ili iz svetlarnika. Tako se i ti ponasas i kazes ''nemas para, mars iz grada''. Stvarno mislis da je to u redU?

    Auuu, bas sam bio kratak... :D
  • ...

    13.04.2012 09:20
    Lift koji STAN održava i danas stoji

    ...pa vi sad vidite da li ćete sa njima potpisati ugovor o održavanju.

    Vikend, Uskrs, ...ništa to njima ne znači...ne misle da treba da poprave.
  • rimljanin

    13.04.2012 08:56
    @Gillan
    idemo po redu:ako u Rimu treba da zivi desetak hiljada ljudi koji to zasluzuju onda je to u redu!Stan u Rimu daleko vise vredi nego stan u provinciji (gde se mozemo preseliti)i eto nacina da dodjemo do nekakvih sredstava i da "mozda" pocnemo nesto da radimo o svom trosku!
    2/da li propisi PERE MIKE VASE ukradu protivpozarne aparate ili ih pozajme oni koji nisu iz Rima??
    3/o pomoci slabijima!!Slazem se da treba pomoci slabijima ali na koji nacin??Kako mislis da kucni savet podeli troskove od 2000e? Onaj koji vise zaradjuje vise da plati?? u kom Ti vremenu ,dragi prijatelju ,zivis?? Na zalost nocnog cuvara kafilerije morace i on da plati isto!! Kakav je cuvar socijani slucaj ako zivi u stanu koji vredi 100.000 eura??
    4/Jedan od problema je protivpozarna zastita i slazem se da to treba resiti sistemski.Drzava to treba da resi donosenjem sistemskih zakona sa kojima nema pogadjanja.Mislis li da mozda i o ispravnosti lifta treba da brine Kucni savet??Nije li to javni prevoz od stanice A do staanice D sa stajalistima BiC?? Da li se tim prevozom prevoze i deca i ljudi koji nisu stanari zgrade?? Ko tu odgovara??Ako je potrebno radi nase bezbednosti platiti i cuvare ulaze i to hocemo ja i to podrzavam!
    5/Zasto se toliko plasis provincije?? Pa nije selo prinuda!!Ja ne razumem ljude koji su spremni da plate garsonjeru u Rimu po ceni kuce recimo u Rakovcu ,Temerinu Karlovcima..I kako to mislis da ne mogu na selo?? Ne verujem da ih pogadja udaljenost od pozorista bioskopa i svetala koje nudi Rim, a TV program je isti i tamo i u Rimu, internet takodje..
    6/Hvala Ti Gillane na utesnim recima da ne izgorim i da nisam medju kapitalistickom zverima i da znas da i ja mislim da je veci protivpozarni problem na salasu nego u zgradi,ali taj problem je tad samo moj bez opasnosti da cu zapaliti i nekog Rimljanina koji gori samo zbog toga sto mi je komsija!!
    7/O bagri ne vredi trositi reci zato i kazem RIM RIMLJANIMA pa po zakonu.Kako mislis da ja koji imam 66 godina odem i prijavim komsiju??Dosta mi je cinkarenja,i ja samo MOLIM SISTEM da se zakonski resi sta ko mora da plati bez pogadjanja.
    8/Mislis da je moj stav o lecenju takav??Kamo lepe srece da je to stav pa makar on bio i moj!!Moram Ti dragi Gillane nesto reci:vec to funkcionise ako nemas para da se lecis sigurno crkavas!!
    Drag si mi lik i nadam se da shvatas da RIM RIMLJANIMA moze samo doneti red i postovanje zakona a Hanibali eno ih sa Alpa stizu na Apenine..
  • 13.04.2012 08:13
    "Stan" je otimač-bežite od njih
    uzeli su 500.000 za remont lifta koji sada uopšte ne radi. Ko zna šta su ugradili od delova i šta su karabudžili.

    Tako će vas ošišati i za protivpožarnu opremu pa će vam postaviti neke pokvarene aprarate.
  • 13.04.2012 08:10
    Za opremu u starim stambenim zgradama
    su odgovorni vlasnici stanova sa predsednikom skupštine stanara na čelu. On je dužan da organizuje da svi stanari plate opremu i planove. Ako predsednik to neće-menjajte ga, učinite nešto jer kad bude gorelo biće kasno.

    Tamo gde su nesposobni i nezainteresovani predsednici, ljudi kupite sami sebi aparat i da ga imate u svom stanu. Aparat košta oko 2000-2500, crevo oko 750-800 dinara.
  • Danijela

    13.04.2012 07:19
    Ispravka
    Radim u JKP "Stan" i moram da odreagujem na ovaj tekst koji je pogrešno prenet.Akcija snimanja GRO je počela još 19.03.2012,prva zgrada u kojoj je snimljen je D Brašovana br.4, a ne kao što se u tekstu navodi. Nažalost, tek makon tragedije u Kontrastu,nadležni su reagovali. Akcija ima za cilj utvrdjivanje nedostataka i preventivno delovanje, a ovde vidim da je dobila potpuno drugačije značenje. Naš cilj je bio da iskoristimo savremenu opremu koju posedujemo kako bi zaštitili naše korisnike.
  • Inž.zaštite od požara

    13.04.2012 06:53
    Prvo se raspitajte
    Pre nego što date pare nekome, prvo se raspitajte i nađite jeftiniju ponudu, nemojte na prvu loptu ko vam ponuti ZABOGA MILOGA! Zato što su i prevaranti diplomirani inženjeri mašinstva, koji će vam napričati bajke o požarnoj zaštiti i oljuštiti novčano!!! Prvo se raspitajte ko je taj čovek po struci, tražite inženjera zaštite od požara pa sa njim nađite najbolje rešenje,a ne inspektoru se poverite, ovaj uzima procenat od Instituta zaštite na radu i agencije za požarnu zaštitu,a oni u dogovoru sa Ministarstvom da Vas ošišaju,a niko o Vama nebrine sem o vašem džepu! Imate Internet i proverite cene, platite honorarno licu koje je nezaposleno na birou taj će vam pomoći os srca za male pare jer mu je to struka,a ne kvazi pametnjakovići,sa požarom se nije šaliti to je nauka koju retko ko može da razume... uključite mozak već jednom!
  • @rimljanin

    13.04.2012 06:48
    Kako to mislite da "žive na račun drugoga"?
    Vi ste penzioner pa imate redovna primanja i ne zanima Vas što komšiji gazda nije isplatio platu za par meseci unazad, ne zanima Vas što je samohrana majka, Vaša komšinica, možda ostala bez posla. Salaš kažete?
    Rado bih se preselila na salaš ali treba da školujem troje dece. Pretpostavljam da bi deca trebalo da budu đaci pešaci kao u doba malog Jože?
    Živim u zgradi koja ima 18 spratova. Ne možete da zamislite koliko puta smo odvajali novac da kupimo creva za hidrantsku mrežu. Ne prođe ni dva meseca od kupovine pa neko uredno obije sve katance i pokrade SVA creva. E TO ne mogu da priuštim! Da odvajam od svoje dece da bih plaćala nečiji bezobrazluk.
  • Posmatrač

    13.04.2012 06:44
    Bla,bla bla
    Ko je jak na jeziku slab je na delu, ko druge kritikuje i govori šta ko treba da radi -pravi se rukovodioc u tužem životu,a taj sam nije u stanju da nešto učini u svom životu! Puno reči nimalo rada, imam uši,ali imam i oči i razum! Zašto stan nemenja dotrajale instalacije!Preko računa nam uzimaju novac, a kada treba nešto da se popravi čekamo i do 10 dana da se uopšte pojave na vratima! Zvao sam ih jer je pukla bila vodovodna cev i voda je tekla na elekto instalacije, ja redovno plaćam,a oni samo blebeću i prave se pametni kao političari, bagro neradnička radite ,a manje pričajte!!! I Isus se nije stideo da radi i ponaša kao sav normalan svet,a svaki Srbin glumi pametnjakovića i ništa neradi, ko cigani smo postali, lepo pričamo i tražimo novac ali za novac svako mora da se pomuči i fizički,a ne jezikom, najlakše je govoriti ko šta treba da uradi, pa pokušajte sami ako je tako lako izvodljivo!!!
  • ns

    13.04.2012 06:39
    pih kakav smo narod, omak posle TRAGEDIJE vidim skupile se glavešine na licu mesta očekujem od novinara direktna pitanja "koja je vaša odgovornost" i "da li ćete podneti ostavku ili nekog smeniti" - kad ništa. listam novine, već do sledećeg vikenda ni članka, izjave šture ugušile se u beskonačnom prebacivanju odgovornosti, dođe vikend sledeći u gradu ludnica, haos kao da se nije desila TRAGEDIJA samo 7 dana ranije. odem na 021, emocija ne splasnjava, narod je i dalje ogorčen, besan.. rekoh super, ipak TRAGEDIJA neće biti zaboravljena, ipak ćemo nešto naučiti iz TRAGEDIJE, ipak 6 mladih života neće otići uzalud, kad evo posle nepune dve nedelje i mi koji smo bili najglasniji ne spominjemo više TRAGEDIJU. uskoro ćemo zaboraviti. dok nam se ponovo isto ne desi...
  • Gillan

    12.04.2012 22:21
    @Rimljanin
    ako bi u gradu ziveli samo oni koji mogu sebi to da dozvole, ne bi ostalo vise deset hiljada gradjana. Nije problem u mogucnostima i bogaststvu. Koliko puta treba da kupujemo protivpozarni aparat koji redovno kradu? Koliko moramo da placamo to sto Pera, Mika, Vasa izmisle neki propis?
    Naravno da ne zagovaram zivot na tudjoj grbaci, ali nekad se znalo da slabijima treba pomagati. Nije isto kad kucni savet podeli troskove od 2000 evra na sve stanove, a u jednom stanu Bajatovic, a u drugom nocni cuvar kafilerije.
    Istina je da se protivpozarne stvari moraju resavati drugacije, a ne prostim nateravanjem ljudi na nebulozne troskove. Jer, ako platimo sve, onda moramo da platimo i cuvare ulaza.
    Ja verujem da ces otici na selo ako osiromasis da ne mozes da placas sve redovno. A sta da rade oni koji ne mogu ni na selo?
    I nisam ti pozeleo da izgoris, nego sam rekao da i na selu postoji protivpozarni problem, cak veci nego u zgradama.
    A bagra koja nam krade struju i ne placa zajednicke troskove je problem koji nema veze sa ovom temom. Ima veze sa policijom i komunalnom inspekcijom - koja dodje pa preti mom predsedniku kucnog saveta da ce ga kazniti zato sto komsinica milka drzi saksije sa cvecem u hodniku. Pa ti vidi.
    Sve u svemu, tvoj stav u tvom postu jos uvek stoji kao vrlo rigidan i jako lici na ono: nemas para da se lecis? Crkni.
    (ovo ''crkni'' se NE odnosi na tebe, posto volis da krivo razumes stvari pa da ne bude da ti to zelim)
  • !

    12.04.2012 21:29
    STAN ne popravlja ni ono za šta ima potpisan ugovo
    Našu zgradu kao održava STAN a kad god ih zovemo njih nema. Nipošto nemojte sa njima! A i najskuplji su!
  • Marica

    12.04.2012 20:51
    A U STEVANA MUSIĆA?
    Predpostavljam da je u Stevana Musića izgradjeno sve u skladu sa najnovijim standardima:::::::))))
  • Kućni savet

    12.04.2012 20:31
    Nas su već ošišali kao ovce
    Ošišao nas materijalo navodno taj Institut za zaštitu, dobili smo tablu sa uputsvom i dva aparata za 2000 eura to smo mogli i sami uradidi jeftinije, plaćamo im na žiro račun.Je*eš to sad, šta ako se zapali zgrada ko će nam isplatiti štetu,naše lične stvari, život? Ko će sada da nas ošiša? DDOR.
  • rimljanin

    12.04.2012 19:59
    @Gillan
    kako to mislis prijatelju da SAMO bogati mogu da zive u zgradi?? treba da zive svi koji to mogu da sebi dozvole i da ne zive na racun nekog drugoga!!sve moras da platis dragi moj prijatelju takvo je vreme doslo i dosta te prica o bogatima i sirotima!! ja sam penzioner i zivim od svoje penzije i placam sve svoje troskove i kad ne budem mogao tad cu na salas.i sta je tu strasno i neprirodno?? Neposteno je da kod mene u zgradi ima neprijavljenih stanara kradje struje, izbegavanja placanja troskova koji se dele na sve nas i svega onoga sto inace oni koji nisu Rimljani ne placaju.Vidis ja Tebi Gillane ne zelim da se bilo sta zapali vec da platis ono sto treba da platis i da budes bezbedan.
  • Prca

    12.04.2012 18:18
    Kada sve srede dam pare
    Prvo neka se pokažu na delu, neka se sve popravi naravno "Stan" , neka te kvazi agencije i ostali poprave kvar, neka postave aparate, očiste zgradu, podrume, neka dolaze svake nedelje da pogledaju zgradu, neka budu na usluzi 24 h za pitanja penzionera, da uvek podignu slušalicu,a i dupe nek dignu i neka rade , samo neka rade pa ću tek kada se uverim da su se namučili kao ja što sam radio za svoje pare i tek tada če od mene nešto dobiti, ovako šipak, pa ni svojoj majci nedam dok se nepokaže koliko radi, ni detetu ni sestri ni ženi nedam dok se neumore radeći,a sada ću ja tu kvazi blebetalima na reč i bajku da dam novac, pa ja neberem na drvetu taj novac nego radim kod privatnika 12 sati!!!
  • Gillan

    12.04.2012 17:56
    @Rim rimljanima
    Po tebi, dakle, u zgradama treba da zive samo bogati ljudi? Svaka cast i tebi i tvom IQ. Pravo je cudo koliko se vas novokomponovanih kapitalista (citaj:zveri) namnozilo za ovih 20 nesrecnih godina.
    Iskreno ti zelim: dabogda imao pa nemao. I imao slicnog sebi koji ce te terati na salas.

    btw, i salas moze da se zapali.
  • Garavi Đole

    12.04.2012 17:40
    Pare nedam
    Pare nedam, papirić neću, neka stan od silnih otimanja preko računa uštedi i šta su bre do sada čekali, za čega plaćemo, lepo sada nek popravljaju ,a ne samo da pričaju bajke, jeste primetili ste i popravite, pare nedamo jer ih nemamo, a preko računa Vam građani plaćaju, te nemojte toliko jesti za naš novac neg delom pokažite u šta ste uložili naš novac, ako treba pomoć zapolite i mene ja sam električar nezapolsen i ničiji otac, sin,ujak, ničiji sam, usvojite me u vašu firmu Stan.
  • Crni

    12.04.2012 16:47
    Crno nam se piše
    Ima svi da izgorimo, kada bi na you tube ukucali na engleskom vezano za FIRE, videli bi koliko se u svetu to ozbiljno shvata, ovde se sve završava na trebalčo bi i DAJ PARE i evo ti papirić.
  • Inženjer zaštite od požara

    12.04.2012 16:23
    Građani čuvajte se Instituta I agencija!!!
    Kao nezaposlen imam iskustvo i mogu Vam reći da čuvate novčanike od kvazi Instituta za zaštitu na radu i raznih agencija za zaštitu od požara oni će Vam isprazniti džepove "navodnom" brigom o Vama!!!!! Oni trljaju ruke jer će da Vam uvale najskuplje moguće papire na Svetu koji su to samo papiri i reći će Vam par saveta i odrati da im plaćate ogromne cifre, oni dobijaju poslove preko Inspekcija i politike!!! a kažem Vam stručnjaci su nezaposleni na birou, zajedno smo studirali, radimo besplatno kao dobrovoljni vatrogasci jer nema mesta nigde za nas...čuvajte novčanike, znamo šta sledi - koristi se ova situacija da se neko obogati tako što će uvaljivati kvazi papire za brigu, to i sami možete naučiti na internetu stranih država...kojekakvi planovi i pravila...;)
  • Vladimir Jeremić

    12.04.2012 14:55
    @ Inženjer zaštite od požara
    U pravu ste potpuno,stručnog čoveka je nemoguće potkupiti,zato i ne dobijate poslove,a stranačku barabu, kojih je previše u gradskim inspekcijama, veoma lako potkupite. Pa tako dobijete zgradu: u čije dvorište ne možete ući , osim ukoliko neko od stanara ne izađe da vam otključa kapiju; zgrada bez gelendera, bez prilaza za osobe sa invaliditetom, bez hidranta i naravno, sa šipkom za antene, koja probija krov, pa vode ima kad pada kiša sve do 1. sprata.Zgrada u Branka Ćopića 9a, očigledno nije ničija nadležnost... Pouzdati se u "moralnost" i "odgovornost"skupštine stanara ? Ta ,'ajte molim vas! Pa predsednica te iste skupštine stanara je i napravila kapiju, koja je u suprotnosti sa svim gradskim uredbama...
  • bumerang

    12.04.2012 14:45
    eto love
    sad ce biti obavezan remont i zamena instalacije u zgradama koja imaju ugovor sa stanom! naravno menjace se i ono shto nije dotrajalo, a neuki i ne upuceni ljudi , koji nemaju 'leba da jedu morace da plate nekom zarad vikendica, novih automobila, dubokih dzepova....
    uvalice josh loshije kablove ,manjeg preseka, i napravice dar mar na zidovima , koje ce morati zidari i moleri da dovedu u red , shto znachi josh skuplji remont..... a gde su prekidachi , automati, sabirnice, grla, uzemljenja-gromobrani.............. joj pa nikad kraja!!!
  • Inženjer zaštite od požara

    12.04.2012 14:03
    Da li su čuli za Referenta zaštite od požara
    Pa da...samo što smo mi i dalje na birou kao nezaposlena lica, da, utvrdili su nedostatke ali da se zaposleim kao Referent zaštite od požara u nekoj ustanovi kao i moje kolege jednako je dobitku na lotu! Još uvek nema ni jedan jedini oglas da neki vlasnik ili Državno preduzeće traži Referenta zaštite od požara, te poslove rade nestručni kadar postavljen po političkim članskim kartama...ma bravo, očekujem još žrtava...nažalost...jedno je pričati ,a drugo je nešto konkretno uraditi i zaposliti stručnjaka, kako ti kvazi stručnjaci kontrolišu??? šta će učiniti??? Ništa! Živi bili pa videli...
  • Lala

    12.04.2012 11:19
    inspektore u zatvor
    Pitam se, pitam, hoce li neko odgovarati zasto se desavaju takvi propusti u zgradama i zasto Novosadjani zive u nesigurnim stanovima? Hoce li i inspektori koji su primali zgrade koje ne ispunjavaju propise i koje su investitori potkupljivali ici mozda u zatvor? Nece sigurno jer imaju sada druga posla. Sad idu po Srbiji i zatvaraju lokale i dice se time kako pronalaze greske. Misle da je to resenje problema.
  • -

    12.04.2012 10:06
    -
    a zemljotres?
  • ns

    12.04.2012 10:06
    pa ako je zakon iz praistorije onda znači da je većina naših zgrada građena po zakonu koji važi i danas, ako nešto fali nisu krivi stanari nego investitor, projektant i izvođač radova. kod nas u zgradi nema ničega i sad mi stanari lepo moramo da skupimo ili da kupimo ili da iznajmljujemo opremu :( a imamo ugovor sa stanom koji kao i inspekcije pre tragedije nisu rekli reč a sad bože moj sve mora i sve pada na nas, fala ali ne hvala!
  • 12.04.2012 09:49
    Sajla jedini spas za Tarzanov skok
    Komentar o sajli za bezanje iz zapaljene zgrade, koliko smesan, je i tragican. Kod nas u zgradi komsije zazidale svetlarnike-prozore u hodniku, jer su sa spoljne strane "prosirili" svoje balkone i ugrozili sve ostale stanare, pa meni stvarno ispada jedini spas, kao Tarzan da skocim sa sajlom u slucaju pozara! A sto se uticaja "drzave" tice, to je jedna beskrajna prica o nadleznostima, jer u zgradi koja zbog malverzacija investitora nema ni posle 10 godina upotrebnu dozvolu,nije prosla tzv. tehnicki pregled, pa nije imala ni garantni rok, a gradjevinska inspekcija nema nadleznost, takva zgrada je u sumi neusaglasenih i kontroverznih propisa i tela koja iste sprovode - zlo za sve nas, razocarane i prevarene od investitora. I gde je bila gradjevinska inspekcija kad se zidala zgrada u kojoj je stepeniste duplo uze nego po projektu, gde je bila inspekcija kad su "slepili" dve zgrade, pa ne mogu da udju pozarna kola, gde je bila inspekcija kad je investitor gradio i na okucnici, pa ne mogu ni skele spolja da se podignu??? Vazno da mi placamo porez na imovinu, da nas kolju za sve moguce doprinose gradu i republici,a pomoci niotkuda! I da je taj isti investitor bez ikakvih problema ugasio doticnu firmu (DOO), osnovao novu i ponovo gradi hotele, welnesse, itd. i opet ne garantuje nicim... Da nisam to dozivela- ne bih ni verovala da je to moguce u 21. veku. Licemerje svuda.
  • rimljanin

    12.04.2012 09:34
    rim rimljanima
    rim rimljanima.. nema kompromisa oko bezbednosti i zajednickog troska i orzavanja.. ko moze neka plati ko ne moze na salas i tamo nema tih problema.. mozda ovo surovo zvuci ali je to realnost..voleo bih da neka stranka krene u pricu o zakonu o stanovanju o odrzavanju liftova(koji su javni prevoz) uvodjenju individualnih vodomera za svaki stan o fasadama o problemima od kojih se skrivamo i resavamo ih tako sa pricom:nema para!! koga to treba da bude briga??
  • Super

    12.04.2012 09:24
    extra
    Lepo je sto obavljate besplatno kontrolu ulaza koje odrzavate, ali sa vasom firmom necemo nista imati jer ste nas "zavrnuli" svaki put kad smo savama nesto radili.
  • Ivan

    12.04.2012 09:19
    drzava treba da resi
    eto prilike za drzavu da se sad pokaze i da nesto vec jednom resi sistemski. a ne da idu i zatvaraju neke lokale i misle da su time sve resili. a ovamo ni zgrade nisu bezedne. umesto sto se tako promovisu u svojim predizbornim kampanjama bolje da resavaju sistemski neke stvari.
  • 12.04.2012 08:50
    Dada
    Naša zgrada je gorela pre osam godina nismo imali nedelju dana struje,ja bila trudna,strašno.Instalacije su nam isad katastrofalne i bilo je još par manjih problema sa strujom od tada ali može da se desi ponovo da gorimo.Teli smo da se to sredi ali nisu mogli da sse usaglase zbog para ( ponudili su nešto što nije moglo biti prihvaćeno) nemaju ljudi para i tako još uvek strepimo od novog izbijanja požara.
  • Ana

    12.04.2012 08:23
    A sta sad?
    Da li ce inspekcije sad krenuti da zatvaraju i zgrade kao i lokale? Mozda nam zabrane da zivimo u zgradama zato sto nije sve po propisima.
  • Gillan

    12.04.2012 08:22
    Na zalost, uvek se nadje komsija kojem je protivpozarno crevo ''bas potrebno''. Ormarici sa protivpozarnim aparatom ne izdrze ni dva meseca, bivaju obijeni i uredno ''ocisceni''.
    Nezgodno je i to sto stanari jednostavno NEMAJU novac za previse ceste zamene i dopune protivpozarne zastite.
  • gazda

    12.04.2012 07:57
    problem
    ne shvatam u cemu je problem??stanovi imaju vlasnike pa neka plate da bude onako kako treba!! kod nas se sve svodi na to da smo vlasnici do troskova i da je moj stan do mojih vrata!!drzava mora regulisati zakon o stanovanju gde nema kompromisa sa idiotom sa drugog sprata koji se odjavi i sa placanja vode i zajednicke struje.
  • Adice

    12.04.2012 07:56
    Idite...
    ... u Branka Ćopića 9a !!!
  • fasba

    12.04.2012 07:22
    Ma najbolje je imati u stanu neki konopac/sajlu koja moze dopreti do dna zgrade. Od padobrana na ovim visinama nema koristi...
  • ZoxNS

    12.04.2012 07:19
    Naravno
    Eto posla za "Stan"
  • 12.04.2012 06:40
    Ima li negde objavljen spisak pregledanih?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna